Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_rsl4tfcmvutvmcv5dm6di1jv15, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/anitabligh/public_html/init.php on line 2
هدایای تبلغاتی- تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ
loader

info [at] anitabligh.ir 09124172215

آگهی های ویژه 1 ستاره به صورت رایگان تا تاریخ 01/08/1399 ثبت می شود. همچنین آکهی های متنی نیز به صورت رایگان می باشد.

تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ

آنی تبلیغ برترین وبسایت نیازمندی و آگهی رایگان با امکانات ویژه

هدایای تبلغاتی

هدایای تبلغاتی

آگهی رایگان

هدایای تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه یا هدایای تبلیغاتی به هدیه ای گفته می شود که صرفا جهت تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد، هدیه تبلیغاتی می تواند یک خودکار با ارزش قیمت 400 تومان باشد و یا می تواند یک روان نویس اوروپن طلا 5 میلیون تومانی باشد.

هدیه تبلیغاتی چه می کند؟

هدیه تبلیغاتی در برند سازی و برندینگ تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد و هدف یک شرکت، مجموعه و یا یک فروشگاه را در ذهن مشتریانش تداعی میکند. همچنین زمانی که مشتری یا دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، چشمش به آن می خورد، به یاد فرد هدیه دهنده می افتد.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی در ایران موجود می باشد. اما از پرفروش ترین آنها میتوان اشاره کرد به ساعت دیواری تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، ابزار آلات تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی. اغلام دیگر تبلیغاتی هم وجود دارد اما بهترین هدایای تبلیغاتی که طی نیم قرن تجربه مجموعه سررسید و هدایای تبلیغاتی ابن سینا به دست آمده این موارد می باشد.

قیمت هدایای تبلیغاتی

قیمت یک هدیه تبلیغاتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، برای مثال قیمت یک فلش مموری تبلیغاتی به برند و سری ساخت آن مربوط است و ممکن است طی یک بازه زمانی قیمت آن بیشتر شود و یا در یک بازه زمانی خاص قیمت آن کمتر شود. تقریبا 80% هدایای تبلیغاتی ای که در ایران خدمت مشتریان عرضه می شود، وارداتی بوده و آن 0% باقی هم مواد اولیه اش وارداتی می باشد؛ با تغییر قیمت ارز و نوسانات ارزی ممکن است یک هدیه تبلیغاتی که تا چند هفته قبل تر آن 20 هزار تومان بوده تبدیل شود به 40 هزار تومان و یا حتی بالعکس.

نحوه چاپ لوگو یا آرم یک مجموعه روی هدیه تبلیغاتی

مهمترین بخشی که یک محصول ساده را تبدیل به یک محصول تبلیغاتی می کند، همین بخش است. کیفیت چاپ و نوع خدمات چاپ اصلی ترین بخش بوده و انتخاب فروشگاه مناسب در دنیای امروزی سخت است. مجموعه هدایای تبلیغاتی و سررسید ابن سینا با دارا بودن چاپ خانه اختصاصی و بروزترین دستگاه های چاپی شرق کشور بهترین خدمات چاپ را به شما عزیزان ارائه می دهد.

چاپ لیزر این مجموعه با دستگاه لیزر فایبر که جزو بهترین و بروزترین دستگاه های چاپ لیزر حال حاضر در سرتاسر ایران زمین می باشد. همچنین چاپ سیلک با دستگاه سیلک اسکرین انجام می شود.

نحوه سفارش به صورت زیر می باشد.

  1. انتخاب محصول
  2. ارسال لوگو و یا درخواست طراحی لوگو به واحد طراحی
  3. تایید طرح چاپی و نهایی کردن طرح
  4. ارسال برای چاپ
  5. دریافت سفارش درب منزل