Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_esjngh9m96hh0sa655rnaap4k2, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/anitabligh/public_html/init.php on line 2
رنگ رهام عرضه کننده پيگمنتهاى رنگى صنعتى. رنگهاى صدفى. پوردر اکليل.اسيد استاريک.رنگهاى چاپ.رنگهاى معدنى- تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ
loader

info [at] anitabligh.ir 09124172215

آگهی های ویژه 1 ستاره به صورت رایگان تا تاریخ 01/08/1399 ثبت می شود. همچنین آکهی های متنی نیز به صورت رایگان می باشد.

تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ

آنی تبلیغ برترین وبسایت نیازمندی و آگهی رایگان با امکانات ویژه

رنگ رهام عرضه کننده پيگمنتهاى رنگى صنعتى. رنگهاى صدفى. پوردر اکليل.اسيد استاريک.رنگهاى چاپ.رنگهاى معدنى

رنگ رهام عرضه کننده پيگمنتهاى رنگى صنعتى. رنگهاى صدفى. پوردر اکليل.اسيد استاريک.رنگهاى چاپ.رنگهاى معدنى

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • صنعت مواد شیمیایی
  • 373 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
  • تهران.چهارراه سيروس.کوچه سرپولک.روبروى مسجد بهبهانى.فروشگاه رنگ رهام پلاک 169

****رنگ رهام****

***09352901075***

رنگ ها معناهای خاصی دارند، اما این معناها دائمی نیست. این معانی در طول قرن ها به رنگ ها اختصاص داده شده است و ممکن است همین رنگ ها دوباره معناهای مختلفی پیدا کنند.رنگ میتواند یک ابزار ارتباط بصری مهم باشد که می تواند بر روانشناسی بیننده در سطحی نیمه هشیار تاثیر بگذارد.

رنگ رهام با تیمی از متخصصین مجرب با بیش از چندین سال سابقه با عنوان فروشگاه رنگ رهام با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات تاسیس گردید.

سیاست کلی فروشگاه رنگ رهام ، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

رنگ صنعتی از ترکیبات شیمیایی مختلفی در کارخانجات صنعتی تولید می شوند.معمولا برای جلوگیری از ساییدگی و خوردگی بدنه در صنایع مانند بدنه کشتی ها ،رنگ آمیزی لوله ها و غیره به کار می رود.از مهمترین صنایع طرفدار رنگ صنعتی می توان به صنعت خودرو سازان و واگن سازی اشاره کرد.در بسته بندی های مواد غذایی در قوطی های کنسرو نیز از رنگ صنعتی برای جلوگیری از خوردگی و خراب شدن محتوای غذا در آن به کار می رود.

اجرای رنگهای صنعتی بر روی سطوح مختلف فلزی و سیمانی به منظور حفاظت آنها در برابر خوردگی و تغییرات فیزیکی – شیمیایی انجام می گیرد.رنگ های صنعتی علاوه بر حفاظت ، خواصی نظیر براقیت ، فام رنگ ، مقاومت در برابر اصطکاک و خراشیدگی و سایش و نیز مقاومت های شیمیایی و آب و هوایی را دارند.این محصول از پرمصرف ترین رنگ ها می باشد که در زندگی بشر استفاده می شود.

رنگ های صنعتی معمولاً به صورت مایع تولید شده و با استفاده از تجهیزات صنعتی مناسب ، بر روی سطح اعمال می گردند.زیر سازی در این نوع رنگ نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. زیرا با در نظر گرفتن قیمت بالای رنگ های صنعتی انتظار می رود تا مدت ماندگاری آنها بالا بوده و نیازهای ما را هم برآورده نماید.لذا چه در سطوح فلزی و یا سطوح بتنی لازم است قبل از اعمال رنگ ، بستر سازی مناسبی مطابق با استانداردهای بین المللی صورت گیرد.رنگ های صنعتی معمولاً در ۲ یا ۳ لایه و یا بیشتر اجرا میگردند.سیکل پیشنهادی برای هر سطح با توجه به نوع کاربری و خصوصیاتی که مورد نیاز ما است ، متفاوت بوده ضمن اینکه پایه ی این محصولات ممکن است اپوکسی ، پلی اورتان ، وینیلی ، آلکیدی ، سیلیکونی ، کلروکائوچو ، پلی استر و … باشد.

برخی از رنگهای صنعتی همچون اپوکسی ها و پلی اورتان ها دوجزئی بوده که طبق دستور العمل کارخانه تولید کننده با نسبت های متفاومت با یکدیگر ترکیب شده و سپس بر روی سطح اعمال می گردد و در برخی از موارد هم رنگ ها حلالی بوده و با روشهایی چون تبخیر حلال ، استفاده از انرژی تابشی uv ویا حرارت دهی به سختی لازم می رسند.

خصوصیات رنگهای صنعتی با توجه به پایه رزین آنها و نیز نوع پیگمنت و افزودنی های آن می تواند متفاوت باشد. خصوصیاتی همچون مقاوم به اسیدها و بازها ، نمک ، سایش ، نور uv خورشید ، حرارت و …) اما آنچه مسلم است ، کاربرد رنگ های صنعتی در صنایع ، از تخریب تاسیسات جلوگیری کرده و هر ساله مبالغ هنگفتی در هزینه ها ، صرفه جویی می شود.

توضیحی چند راجب تقسیم بندی رنگ

رنگ های تولیدی به دو دسته اصلی تقسیم می گردند.

۱ – رنگ های ساختمانی

۲ – رنگ های صنعتی

***خدمات ما:
تهیه وپخش رنگهای پودری ومستریچ
پیگمنت های آلی ومعدنی
فت ها،فلورسنت،روغنDOP
تیتان،ریتاردر،دوده،رنگ چاپ،اکلیل،رزین

عرضه کننده پيگمنتهاى رنگى صنعتى .رنگهاى داى ( ترانسپارنت) .فلورسنت.اکسيد تيتانيوم.دوده( کربن بلک) رنگهاى صدفى.اکليل و پوردر اکليل.رزين ها.حلال.روغن DOP.استابليزر.اسيد استاريک.پودر PVC ( ايرانى و کره اى) ريتاردر.رنگهاى چاپ.اسپرى قالب.رنگهاى معدنى.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید

راه های ارتباطی با ما :
شماره های تماس:
02155899519
02155811098
02155608692
09352901075

ایمیل ما:iran@yahoo.com

عرضه کننده پيگمنتهاى رنگى صنعتى
رنگهاى داى ( ترانسپارنت)
فلورسنت
اکسيد تيتانيوم
دوده( کربن بلک) رنگهاى صدفى
اکليل و پوردر اکليل
رزين ها
حلال
روغن DOP
استابليزر
اسيد استاريک
پودر PVC ( ايرانى و کره اى) ريتاردر
رنگهاى چاپ
اسپرى قالب
رنگهاى معدنى
رهام
درباره رهام
تولید رهام
رنگ رهام
انواع رهام
عکس رهام
تصویر رهام
رهام چیست
معنی رهام
ترجمه عربی رهام
معنی انگلیسی رهام
معنی عربی رهام
پیگمنت های آلی ومعدنی فت ها
فلورسنت
روغنکاربرد در صنعت رنگسازى
رنگهاى آرايشى
رنگ شمع
مواد پلاستيک
تیتان
ریتاردر
دوده
رنگ چاپ
اکلیل
رزین