Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_9r45797tf4kf1otfu4rhhqkd30, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/anitabligh/public_html/init.php on line 2
رنگ پارس پامچال- تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ
loader

info [at] anitabligh.ir 09124172215

آگهی های ویژه 1 ستاره به صورت رایگان تا تاریخ 01/08/1399 ثبت می شود. همچنین آکهی های متنی نیز به صورت رایگان می باشد.

تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ

آنی تبلیغ برترین وبسایت نیازمندی و آگهی رایگان با امکانات ویژه

رنگ پارس پامچال

رنگ پارس پامچال

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • https://parspamchalpaint.com
  • قیمت : 2,144,509,329 تومان
  • صنعت مواد شیمیایی
  • 649 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
  • تهران-تهرانسر بلوار گلها نبش خ 17 پ 244

بازرگانی رنگ محمدي از سال ١٣٥٨ فعاليت خود را آغاز كرده و تاكنون در زمينه فروش رنگهاي صنعتي تخصصي توانسته بخشي از درخواست بازار ايران را فراهم آورد

و همچنان بعنوان بزرگترين مركزتخصصي فروش رنگهاي صنعتي ايران فعاليت خود را ادامه ميدهد.نمایندگی پارس پامچال محمدی معتبرترین برندهای ایران(هادی

رنگ،هاویلوکس،سحر،رنگسازی ایران،پارس پامچال)آغاز کرده و با افتخارتاکنون توانسته بخش زیادی از نیاز بازار و فروشندگان رنگ ایران را تامین و پخش نماید.

بازرگانی ما بزرگترین مرکز تهیه و توزیع رنگهای صنعتی،ساختمانی،پلی اورتان،اپوکسی،ترافیک با معتبرترین برند ایران(پارس پامچال)میباشد.و در چند سال اخیر

با خرید و راه اندازی دستگاه تینت کامپیوتری با تکنولوژی روزدنیا همگام میگردد.

رنگ صنعتی چیست ؟
رنگ ها از ترکیبات شیمیایی مختلفی در کارخانجات صنعتی تولید می شوند.

معمولا برای جلوگیری از ساییدگی و خوردگی بدنه در صنایع مانند بدنه کشتی ها ،رنگ آمیزی لوله ها و غیره به کار می رود.

از مهمترین صنایع طرفدار رنگ صنعتی می توان به صنعت خودرو سازان و واگن سازی اشاره کرد.

در بسته بندی های مواد غذایی در قوطی های کنسرو نیز از رنگ صنعتی برای جلوگیری از خوردگی و خراب شدن محتوای غذا در آن به کار می رود.

رنگ هوا خشک (آستری – رویه)

این محصول بر پایه رزینهای آلکیدی بوده و در فامهای مختلف جهت استفاده بر روی سطوح فلزی به کار می رود . سرعت خشک شدن این رنگ متوسط بوده و خواص فیزیکی – مکانیکی خوبی دارد .

رنگ سریع خشک (آستری – رویه)

این محصول بر پایه رزینهای آلکیدی اصلاح شده بوده و در فامهای مختلف جهت استفاده بر روی سطوح فلزی به کار برده می شود . این رنگ دارای سرعت خشک شدن زیاد و خواص فیزیکی – مکانیکی مناسبی بوده و در کوره های با دمای پایین نیز قابلیت کاربرد دارد .

رنگ اپوکسی – پلی آمید (آستری – میانی – رویه )

این محصول بر پایه رزین اپوکسی حلالی سخت شونده با رزین پلی آمید بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به کار می رود . این محصول دارای چسبندگی زیاد ، مقاومت رطوبتی مناسب و خواص فیزیکی – مکانیکی و شیمیایی عالی می باشد . این رنگ جهت استفاده بر روی سطوح که در برابر تابش مستقیم پرتوهای خورشیدی قرار دارند ، توصیه نمی شود .

رنگ اپوکسی – پلی آمید (آستری – میانی – رویه )

این محصول بر پایه رزین اپوکسی بدون حلال سخت شونده با رزین پلی آمین بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به کار می رود . از خصوصیات بارز این محصول می توان به مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها و بازها و همچنین چسبندگی زیاد آن اشاره کرد . رنگ های اپوکسی – پلی آمین دارای خواص فیزیکی – مکانیکی عالی و براقیتی زیادی هستند .

رنگ سوله

این محصول بر پایه رزین آلکیدی بوده و قابل استفاده بر سطوح فلزی می باشد .در ساخت این محصول از پیگمنت های ضد خوردگی نظیر زینک فسفات – زینک کرومات استفاده می شود . این محصول که چسبندگی زیادی دارد ، در فام های مختلف تولید می گردد و به عنوان لایه اول بر روی انواع سطوح به کار می رود .

رنگ اپوکسی استر هوا خشک (آستری – رویه )

این محصول بر پایه رزین های آلکیدی اصلاح شده و با رزین اپوکسی (اپوکسی – استری ) بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی در مواردی که سرعت خشک شدن و مقاومت شیمیایی مهم است به کار می رود .

این نوع رنگ دارای چسبندگی زیاد و خواص فیزیکی – مکانیکی مناسبی بوده و در فام های مختلفی تولید می گردد .

رنگ کولتار اپوکسی

این محصول بر پایه رزین های اکریلیک سخت شونده با پلی ایزوسیانات بوده و با توجه به مقاومت نوری ، مقاومت شیمیایی و سختی بالایی که دارد ، معمولا به عنوان رنگ رویه بر روی رنگ های اپوکسی به کار می رود . این محصول در فام های مختلف تولید می گردد .

آستری های حفاظتی اپوکسی دوجزئی

این محصول بر پایه رزین های اپوکسی حلالی سخت شونده با پلی آمید بوده و در ساخت آن از پیگمنت های ضد خوردگی نظیر زنیک فسفات – زنیک کرومات و پودر روی استفاده می گردد .آستری های حفاظتی اپوکسی دوجزئی به عنوان لایه اول بر روی انواع سطوح به منظور مقاوم سازی در برابر خوردگی استفاده می شود . این محصول در فام های مختلف تولید می گردد .

تماس با ما:

آدرس:
تهرانسر بلوارگلها نبش خيابان هفدهم پ٢٤٤

تلفن:
۴۴۵۰۹۲۳۹ – ۴۴۵۱۱۵۳۴ ۰۲۱
02144515013-9
همراه:

۰۹۱۲۳۸۶۰۵۹۱-10

ایمیل:
info@pamchalpaint1@gmail.com

سایت:https://parspamchalpaint.com