Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_93vtgu5f7vd17ermis3s6jid64, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/anitabligh/public_html/init.php on line 2
فروش و اجاره تخت بیمارستانی- تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ
loader

info [at] anitabligh.ir 09124172215

آگهی های ویژه 1 ستاره به صورت رایگان تا تاریخ 01/08/1399 ثبت می شود. همچنین آکهی های متنی نیز به صورت رایگان می باشد.

تبلیغات رایگان | درج آگهی رایگان | آنی تبلیغ

آنی تبلیغ برترین وبسایت نیازمندی و آگهی رایگان با امکانات ویژه

فروش و اجاره تخت بیمارستانی

فروش و اجاره تخت بیمارستانی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • کامپیوتر و اینترنت پزشکی
  • 718 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
  • مجموعه تندیس آنلاین یک مجموعه خدمات درمانی و پزشکی آنلاین می باشد www.tandisonline.com فروش و اجاره تخت بیمارستانی اهمیت اجاره تخت بیمارستانی : اجاره تخت بیمارستانی یکی دیگر از خدمات مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین در راستای رفاه حال خانوده بیماران است. اجاره تخت بیمارستانی با توجه به بالا بودن هزینه خرید تخت بیمار بسیار مرقون به صرفه بوده و خانواده ها میتوانند با اجاره تخت بیمارستانی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.تخت بیمارستانی تختی است که برای بهبود حال بیماران طراحی و ساخته می گردد اگرچه نام آن بیمارستانی است اما امروزه بسیاری آن را برای استفاده بیماران و عزیزان خود در منازل استفاده می کنند . انواع تخت بیمارستانی 1- تخت های بیمارستانی مکانیکی: این تخت ها ساده ترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و برای تنظیم ارتفاع و سر و پای تخت می بایست به صورت دستی و بوسیله اهرم عمل کرد . یک مدل دیگر تخت مکانیکی: تخت زایمان مکانیکی یا ژنیکولوژی وسیله ای که انجام زایمان طبیعی را بسیار آسان کرده و به حفظ بیشتر حالت های زایمان طبیعی کمک می کند.. ۲- تخت های بیمارستانی برقی : در این تخت ها تنظیم ارتفاع کلی تخت به همراه تنظیمات سر و پای تخت به صورت اتوماتیک انجام می گیرد انواع تخت های بیمارستانی برقی - تخت های بیمارستانی برقی بر این اساس که زاویه تخت از چند قسمت تغییر می کند یا اصطلاحا شکسته می شود به سه نوع تقسیم می شوند. حالتهای ایجاد شده برای بیمار و راحتی بیمار با افزایش تعداد شکن ها افزایش می یابند.. . تخت های بیمارستانی تک شکن: در این تخت ها فقط زاویه سر تغییر می کند. - . تخت های بیمارستانی دو شکن: در این تختها قسمت سر و پای تخت تغییر زاویه می دهند. - - تخت های بیمارستانی سه شکن: بهترین نوع تختهای بیمارستانی هستند و علاوه بر سر و پای تخت یک قسمت متحرک دیگر در مابین این دو قرار دارد .

مجموعه تندیس آنلاین یک مجموعه خدمات درمانی و پزشکی آنلاین می باشد

www.tandisonline.com

فروش و اجاره تخت بیمارستانی

اهمیت اجاره تخت بیمارستانی :

اجاره تخت بیمارستانی یکی دیگر از خدمات مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین در راستای رفاه حال خانوده بیماران است. اجاره تخت بیمارستانی با توجه به بالا بودن هزینه خرید تخت بیمار بسیار مرقون به صرفه بوده و خانواده ها میتوانند با اجاره تخت بیمارستانی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.تخت بیمارستانی تختی است که برای بهبود حال بیماران طراحی و ساخته می گردد اگرچه نام آن بیمارستانی است اما امروزه بسیاری آن را برای استفاده بیماران و عزیزان خود در منازل استفاده می کنند .                         

انواع تخت بیمارستانی
1- تخت های بیمارستانی مکانیکی: این تخت ها ساده ترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و برای تنظیم ارتفاع و سر و پای تخت می بایست به صورت دستی و بوسیله اهرم عمل کرد .

یک مدل دیگر تخت مکانیکی: تخت زایمان مکانیکی یا ژنیکولوژی وسیله ای که انجام زایمان طبیعی را بسیار آسان کرده و به حفظ بیشتر حالت های زایمان طبیعی کمک می کند..
۲- تخت های بیمارستانی برقی : در این تخت ها تنظیم ارتفاع کلی تخت به همراه تنظیمات سر و پای تخت به صورت اتوماتیک انجام می گیرد
انواع تخت های بیمارستانی برقی
- تخت های بیمارستانی برقی بر این اساس که زاویه تخت از چند قسمت تغییر می کند یا اصطلاحا شکسته می شود به سه نوع تقسیم می شوند. حالتهای ایجاد شده برای بیمار و راحتی بیمار با افزایش تعداد شکن ها افزایش می یابند..
. تخت های بیمارستانی تک شکن: در این تخت ها فقط زاویه سر تغییر می کند. -
. تخت های بیمارستانی دو شکن: در این تختها قسمت سر و پای تخت تغییر زاویه می دهند. -
 - تخت های بیمارستانی سه شکن: بهترین نوع تختهای بیمارستانی هستند و علاوه بر سر و پای تخت یک قسمت متحرک دیگر در مابین این دو قرار دارد .